• تلفن تماس:

    031-52432323 و 52432331-031

  • پست الکترونیک:

    info@sh-sedehlenjan.ir

حذف دیوار مدیریتی ،تکریم ارباب رجوع ،تلاش با برنامه کاری، خلاقیت و نوآوری، کاهش هزینه ها، نظم در ورود و خروج پرسنل

مهدی خدائی شهردار سده لنجان با تاکید بر موارد فوق ، خواستار ارائه گزارش عملکرد حاضرین در جلسه شد و مسئولین واحدها ضمن ارائه گزارشات ، مسائل و مشکلات واحد مربوطه و همچنین برنامه های جاری و آتی را عنوان نمودند.

شهردار سده لنجان ضمن بررسی مطالب ارائه شده، بر تسریع در اجرای برنامه ها و پروژه های مختلف تأکید نمود و از مدیران شهرداری خواست تا با برنامه ریزی دقیق در اجرای برنامه ها و مرتفع ساختن مسائل و مشکلات مربوطه ، موجبات رضایتمندی شهروندان و در نتیجه رضای خدا را فراهم سازند.

خدائی خاطرنشان کرد: هدف اصلی خدمت، جلب رضایت ارباب رجوع است چرا که بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ فعالیت و خدمتی مؤثر و مفید واقع نخواهد شد، لذا همکاران در شهرداری، توجه به این اصل مهم را باید الگو و سرمشق فعالیتهای خود قرار دهند.

شهردار سده لنجان با بیان اینکه حضور گسترده و پرشور در انتخابات وظیفه یکایک مردم و مسئولین است،  تأکید کرد: پرسنل شهرداری باید توجه داشته باشند که در ساعات اداری تمام سعی خود را صرف خدمت مضاعف و تکریم ارباب رجوع نمایند و در این اوقات، استفاده از وسایل دولتی بر علیه یا له نامزدهای انتخابات، برخلاف قانون بوده و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.