• تلفن تماس:

    031-52432323 و 52432331-031

  • پست الکترونیک:

    info@sh-sedehlenjan.ir

 آغاز دور جدیدی از همدلی و همکاری بین مسئولین ، درجهت توسعه شهر سده لنجان

 نشست تعاملی حمید شهبازی شهردار ، مجتبی شریفی و فلامرز فتاحپور اعضای شورای اسلامی و امیر احمد محقق معاون عمران و شهرسازی شهرداری سده لنجان با ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در دفتر ایشان برگزار شد.

در این دیدار بر مسائلی همچون توسعه همکاری های دوجانبه در جهت رفع مشکلات منطقه و کارخانه ذوب آهن ، توسعه فعالیت های مشارکتی در حوزه های مختلف و افزایش تعامل و همفکری بین مسئولین به منظور هم افزایی توانمندی ها تاکید شد  .

حمید شهبازی شهردار سده لنجان ضمن معرفی شهر سده لنجان افزود با همکاری و تعامل بین ذوب آهن و شهرداری می توان از پتانسیلهای بالفعل و بالقوه این شهر در حوزه های مختلف بخصوص حوزه های گردشگری و ورزش استفاده کرد .

 وی ادامه داد باور ما بر این است امروز ذوب آهن یک برند است گاها برای ما یک فرصت ، ما باید از این فرصت جهت رفع مشکلات مردم و توسعه شهر استفاده کنیم.

شهبازی با اشاره به اینکه مدیریت شهری سده لنجان در بخش سرمایه گذاری ورود پیدا کرده ، ادامه داد: بر همین اساس خواستار تعامل با مسئولان و ایجاد تفاهم‌نامه مشترک ذوب‌آهن شدیم تا برای زیرساخت‌های شهری فضای تعاملی داشته باشیم.

وی بر همکاری مشترک ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری سده لنجان در حوزه ورزش تاکید کرد و افزود با همکاری و پیگیری و وجود پهلوانان و قهرمانان کشوری در این شهر میتوانیم شهر سده لنجان را به پایتخت وزنه برداری تبدیل کنیم

شهردار سده لنجان ذوب آهن اصفهان را یک مجتمع عظیم صنعتی دانستند که خدمات ارزش آفرینی به کشور و منطقه ارائه داده است و تاکید کرد انتظار مردم شهر سده لنجان این است که ارائه خدمات به این شهر بیشتر مورد توجه مسئولین ذوب آهن باشد.

 اعضای شورای اسلامی شهر سده لنجان نیز به نیاز این شهر به امکانات ورزشی، مراکز آموزشی، درمانی و ... اشاره کردند و ضمن تقدیر از مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به جهت نگرش تعاملی و سازنده به منطقه به خصوص شهر سده لنجان، خواستار تداوم و افزایش ارتباط، همکاری و فعالیت‌های مشترک شدند.

ایرج رخصتی در این دیدار، تعامل و هم افزایی با منطقه را یکی از اولویت های اصلی ذوب آهن اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی دانست و گفت: این مجتمع عظیم صنعتی از زمان تاسیس تا کنون خدمات گوناگونی به جامعه به ویژه منطقه ارائه داده است و از نظر مدیریت این شرکت، هرگونه فعالیت و مشارکت در منطقه باعث ارتقاء موقعیت شرکت می شود .

رخصتی در این دیدار، توجه به مسائل جامعه را به عنوان یکی از مسوولیت‌های اجتماعی ذوب آهن اصفهان، بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به مسائل و مشکلات موجود، باید با هماهنگی و تعامل و استفاده از تمام ظرفیت‌های منطقه برای حل مشکلات تلاش کنیم.

درپایان مدیریت شهری سده لنجان خواستار حضور مدیرعامل و مسئولین ذوب آهن در شهر سده لنجان شدند تا جهت ایجاد تعامل و همکاری از نزدیک با حوزه های گردشگری ، ورزشی ، فرهنگی و هنری شهر سده لنجان آشنا شوند .

 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سده لنجان

 

01

02