• تلفن تماس:

    031-52432323 و 52432331-031

  • پست الکترونیک:

    info@sh-sedehlenjan.ir

هومن شیروانیان معاون شهردار سده لنجان :

جشن‌های تابستانی شهرداری سده لنجان به منظور شاد زیستن شهروندان برگزار می‌شود.

هومن شیروانیان معاون شهردار سده لنجان در حاشیه این جشنواره اظهار داشت: جوامع بشری امروز برای پویایی بیشتر و ایجاد فضای مناسب برای زندگی سالم برای شهروندان نیازمند تأمین و گسترش زمینه‌های افزایش نشاط و طراوت فردی و اجتماعی است.

وی افزود: بخش مهمی از هنجارهای اجتماعی، انگیزه زندگی بهتر، احساس تعلق به شهر، تأثیرگذاری در روند مدیریت شهری، مشارکت‌پذیری و حتی سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف از سوی فعالین اقتصادی، فرهنگی و تجاری در حوزه‌های متعدد و متنوع شهری نیازمند پویایی شهر بوده و این پویایی ماحصل فعالیت‌های مختلفی از سوی مدیران شهری است که این فعالیت‌های می‌توانند در فراهم‌سازی بستر مناسب برای رشد فرهنگی و  افزایش شادابی در بین مردم حائز اهمیت باشند.

معاون شهردار سده لنجان تصریح کرد: شاد زیستن یکی از مهم‌ترین حقوق شهروندان بوده و مدیریت شهری با مدنظر قرار دادن این مؤلفه ارزشمند، تلاش خود را به کار گرفت تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای مجموعه جشن‌های تابستانی شهرداری برای خانواده‌ها را در دستور کار خود قرار دهد.

شیروانیان افزود: مهم‌ترین مؤلفه این جشن‌ها، رویکرد جدیدی بود که با توجه ویژه به کودکان در کنار خانواده‌ها، فضای شادی را برای بیشترین تعداد کودکان شهر سده لنجان فراهم سازد چراکه کودکان سهم عمده‌ای در ایجاد نشاط در خانواده داشته و در تعالیم مختلف دینی نیز اهمیت ویژه‌ای برای سالم زیستن و پرورش کودکان شاد داده‌شده است.

گفتنی است حدود ۱۵۰ نفر از گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال در این جشنواره ثبت نام و به تعداد ۱۰ نفر از شرکت کنندگان جشنواره هفته پیش به قید قرعه جوایزی اهداشد

این جشنواره با اجرای برنامه های شاد کودکانه،  برگزاری مسابقات مختلف و قرعه کشی بین ۱۵۰ شرکت کننده کودک به ۱۵ نفر جوایزی از طرف شهرداری اهدا شد .