• تلفن تماس:

    031-52432323 و 52432331-031

  • پست الکترونیک:

    info@sh-sedehlenjan.ir

 

به دعوت مدیریت شهری سده لنجان :

مدیر کل ورزش و جوانان استان از شهر سده لنجان بازید کرد .

محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان : خاک  شهر سده لنجان قهرمان پرور است

دیدار و نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با محمد طباطبایی مدیر کل ‌ورزش و جوانان استان ، فرماندار لنجان ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان،  جمعی از مسئولان ، قهرمانان جهانی ، نخبگان و استعدادهای ورزشی شهر سده لنجان در دفتر شهردار سده لنجان برگزار شد

محمد طباطبایی مدیر کل ‌ورزش و جوانان استان با بیان اینکه  وجود قهرمانان و نخبگان ورزشی و همچنین ظرفیت های بالقوه در شهر سده لنجان موجب تبدیل شدن این منطقه به منطقه ای زرخیز گردیده است افزود خاک این شهر قهرمان پرور است.

طباطبایی اظهار داشت با توجه به سفر آتی رئیس جمهور محترم به استان اصفهان و معرفی قهرمانان و مدال آوران المپیک در شهر سده لنجان موضوع انتخاب این شهر  بعنوان پایتخت وزنه برداری ایران را درخواست می کنیم و مصوبه مربوط را اخذ خواهیم کرد .

خدامراد صالحی فرماندار لنجان نیز اظهار داشت باتوجه به اینکه شهرستان لنجان بویژه شهر سده لنجان  پتانسیل بالقوه ای در حوزه ورزش دارد می طلبد  اداره کل ورزش و جوانان در حوزه وزنه برداری و دیگر رشته های توجه ويژه اي به این شهر داشته باشد .

در ادامه ضمن بازدید از شهر حمید شهبازی شهردار سده لنجان به نمایندگی از شورای اسلامی ، مردم و ورزشکاران به بیان مشکلات حوزه ورزش شهر پرداخت و افزود این شهر، دارای پتانسیل و قهرمانان جهان ، آسیا،  کشوری و ... که با کمترین امکانات بهترین درجات قهرمانی جهان را از آن خود کردند لذا وظیفه ماست که از این عزیزان حمایت کنیم .

 

IMG
IMG
IMG
IMG
IMG
IMG
IMG
IMG
IMG
IMG