• تلفن تماس:

    031-52432323 و 52432331-031

  • پست الکترونیک:

    info@sh-sedehlenjan.ir

برگزاری اولین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و استقبال از بهار سال 98 با هدف هماهنگی و برنامه ریزی مناسب جهت استقبال از عید نوروز در شهرداری سده لنجان

اولین جلسه ستاد نوروزی شهرداری سده لنجان به ریاست  مهندس حمید رضا کرمانی معاون شهردار

 وبا حضور مهندس ناظم ارعایا شهردار سده لنجان و مدیران شهرداری سده لنجان در سالن جلسات تشکیل شد..

IMG 4971

در این جلسه ابتد کرمانی معاون شهردار طی سخنانی بیان داشت : این جلسه فرصتی بسیار مناسبی در راستای برنامه ریز دقیق و آمادگی هر چه بیشتر و هماهنگی کامل واحدهای مختلف شهرداری، برای استقبال مناسب در جهت رفاه مسافران نوروزی و همشهریان گرامی می باشد.

وی افزود: باید با هماهنگی همه دستگاههای شهرداری، قبل از پایان سال چنانچه مشکلاتی در ورودیهای شهر و پارکها و موضوعات زیبا سازی و همچنین محلهای اسکان مسافران نوروزی باشد آنها را مرتفع نمائیم تا موجبات خرسندی و رضایت مسافران غزیز و مدت بیشتر اقامت آنها در شهر و استفاده از جاذبه ها و دیدنیهای آن باشند.

در ادامه جلسه، مهندس ناظم الرعایا شهردار طی اظهاراتی بیان نمود: شهرسده لنجان به یک خانه تکانی مناسب نیاز دارد و در شهر باید یک نظافت کلی در همه ابعاد آن بوجود آید تا شهر سده لنجان در شأن و منزلت مردم و مسافران نوروزی باشد و با برنامه ریزی و هماهنگی کامل واحدهای شهرداری، قبل از فرار رسیدن عید نوروز،سده لنجان خانه تکانی بشود.

IMG 4969

شهردار سده لنجان وجود مجموعه های فرهنگی و تاریخی را از راه های مطرح نمودن هر شهر و جذب گردشگر دانست و افزود: شهر سده لنجان دارای جاذبه های فراوان تاریخی و گردشگری بوده و در راستای توسعه این صنعت گردشگری میتوان با شناساندن و معرفی جاذبه های گردشگری در ایام نوروز زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی را فراهم نمود

ناظم الرعایا بیان کرد: تشکیل ستاد استقبال از بهار بسیار مهم است چراکه طبق سنوات گذشته این ستاد باید در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و ایجاد چهره‌ای زیبا و دل‌نشین در سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد. باید امسال برنامه‌هایی که برای شهروندان و مسافران نوروزی تهیه می‌شود جدید و متفاوت باشد و بتواند علاوه بر ایجاد شور و نشاط شهروندی، در توسعه گردشگری و جذب درآمدهای پایدار این شهر نیز مؤثر باشد . 

وی ضمن تقدیر از همراهی پرسنل شهرداری با برنامه‌های نوروزی گفت: در ایام نوروز و ایامی که همه مردم در حال دیدوبازدیدهای نوروزی و یا مسافرت هستند، کار پرسنل خدوم شهرداری تعطیل شدنی نیست، جا دارد همین‌جا از همه آنان و خانواده محترمشان در این زمینه تقدیر نمایم . 

 

در پایان جلسه ستاد نوروزی ، مدیران و مسئولان واحدهای شهرداری به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پیرامون مشکلات عمرانی شهر و نحوه خدمات رسانی به مسافران نوروزی پرداختند و در این رابطه ۳۲ مورد از موضوعاتی که باید قبل پایان سال و در رابطه با استقبال از مسافران نوروزی و زیبا سازی شهری پایان پذیرد توسط دبیر جلسه بیان گردید و بر آن تاکید شد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی سده لنجان