• تلفن تماس:

    031-52432323 و 52432331-031

  • پست الکترونیک:

    info@sh-sedehlenjan.ir

حسین ناظم الرعایا در بازدید از شهر سده لنجان : اتمام پروژه‏های نیمه ‏تمام در شهر سده لنجان را از اولویت‏های مهم کاری خود در شهرداری سده لنجان عنوان کرد

حسین ناظم الرعایا شهردار سده لنجان در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه تمام ، پارک توحید ، پارک محله جام جم ، پارک کودک و ...که با حضور معاون و کارشناسان شهرداری صورت گرفت بیان کرد: پس از اتمام پروژه‏های عمرانی نیمه‏ تمام، تعریف دیگر پروژه‏های عمرانی به منظور عمران و آبادانی و خدمت‏ رسانی بیشتر به مردم شهر سده لنجان در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

شهردارسده لنجان همچنین از تهیه برنامه 5 ساله سند چشم‏ انداز در شهرداری سده لنجان خبر داد و توجه به اقداماتی همچون بهسازی کوچه ‏ها و معابر شهرسده لنجان را برای عبور و مرور مردم ضروری دانست.

ناظم الرعایا ادامه داد: با نهادینه کردن بخش‏های فرهنگی در بین شهروندان گام‏های موثری در راستای حفظ و ارتقای شهری سالم برداشته خواهد شد.

شهردارسده لنجان همچنین از آغاز عملیات فاز دوم پارک کودک این شهر برای ایجاد فضای تفریحی مناسب و بهره‏ گیری مردم و دانش ‏آموزان در فصل تابستان و  تعطیلی مدارس درشهر سده لنجان خبر داد.

ناظم الرعایا اضافه کرد: بهسازی قسمت‏های فرسوده شهر و بازسازی آسفالت معابر با توجه به فصل کاری محدود و به لحاظ شرایط اقلیمی منطقه در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی همچنین افزود:  با سرلوحه قراردادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در راستای خدمت‏رسانی به مردم از هیچ تلاشی در مجموعه شهرداری دریغ نخواهیم کرد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی سده لنجان

 

IMG
IMG
IMG
IMG
IMG