• تلفن تماس:

    031-52432323 و 52432331-031

  • پست الکترونیک:

    info@sh-sedehlenjan.ir

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی سده لنجان ، در جریان رقابت‌های وزنه برداری جهان در کشور ترکمنستان ، سهراب مرادی موفق شد با مهار وزنه 186 کیلوگرمی  به مدال طلا دست پیدا کند.

مهندس حسین ناظم الرعایا؛ شهردار سده لنجان طی پیامی کسب این مقام را به مردم و خانواده بزرگ ورزش کشور تبریک گفت.

در بخشی از پیام شهردار سده لنجان آمده است: «تلاش شورانگیز و ستودنی آقای سهراب مرادی برای احراز مقام نخست مسابقات وزنه‌برداری جهان در کشور ترکمنستان و شکستن رکورد جهان آن‌ هم از نوع خوش‌رنگ‌ترین مدال، برگ زرینی را در تاریخ این سرزمین ورق زد.

بی‌شک با این پیروزی بزرگ و غرورآفرین اشک شوق در دیدگان همه ایرانیان به‌ویژه مردم قهرمان‌پرور و ورزش‌دوست شهر سده لنجان حلقه زد و روزی طلایی و ماندگار را برای همگان به یادگار گذاشت.

این موفقیت بزرگ را به مردم اصفهان ، شهرستان لنجان به خصوص مردم شهید پرور شهر سده لنجان تبریک و تهنیت عرض نموده، درخشش همیشگی دلاورمردان عرصه ورزش را از پیشگاه خداوند متعال خواستارم.»

**پیام تبریک حمید رضا ادیبی رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان

حمید رضا ادیبی رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان نیز پیام تبریکی را صادر کرد که در بخشی از این پیام آمده است:

«کسب مدال طلای سهراب مرادی وزنه‌بردار شایسته ازشهر سده لنجان در رقابت‌های مسابقات وزنه برداری جهان در کشور ترکمنستان که برای اولین‌بار در تاریخ ورزش استان اصفهان، ثبت‌شده را به این قهرمان ارزنده، خانواده محترمش و همچنین جامعه ورزش اصفهان تبریک و تهنیت می‌گویم.

این افتخار ارزشمند در پی تلاش و زحمات این ورزشکار و همه‌کسانی که در کنار این ورزشکار باغیرت حضور داشتند به دست آمد که باعث شادی و نشاط در بین مردم غیور ایران اسلامی عزیز خصوصاً مردم شهیدپرور استان اصفهان، شهرستان لنجان و شهر سده لنجان شد.»

دکتر صفرخانلو فرماندار شهرستان لنجان در پیامی خطاب به به پهلوان وزنه بردار لنجانی سهراب مرادی آورده است


جناب آقای سهراب مرادی ، جهان پهلوان عزیز و ارزنده ایران اسلامی؛
حضور رشادتمندانه و ارزشمند شما در مسابقات «وزنه برداری قهرمانی جهان در کشور ترکمنستان» به دنبال شاد کردن قلوب ملت عزیز ایران و‌ همشهریهای خود در دیار شهیدپرور وقهرمانخیر لنجان بودید، تبلوری تمام عیار از عزم مردمان این سرزمین پرافتخار بود.
این حضور مصمم، رشادتمندانه و حماسی شما که نمودی از غیرت لنجانیهاست ،. 
به سهم خود از جانفشانی و رشادت جانانه تان سپاسگزاری میکنم. بیگمان در کنار خاطرات متعدد قهرمانی های شما در عرصه های المپیک و جهانی، خاطره این رادمردی نیز به عنوان صفحه ای زرین از پرونده قطور دلاورمردی مردمان عزیز شهرستان  لنجان در حافظه تاریخی ملت غیور ایران خواهد ماند.
امیدواریم و دعا می کنیم در کنار ملت ایران شاهد افتخارآفرینی های مجدد و به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار ایران اسلامی به همت شما در آوردگاههای جهانی باشیم.