• تلفن تماس:

    031-52432323 و 52432331-031

  • پست الکترونیک:

    info@sh-sedehlenjan.ir

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی سده لنجان ، حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهر سده لنجان به همراه جمعی از خانواده شهدا ، اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه با حضور در دفتر شهردار از ایشان جهت برگزاری یادواره شهدا تقدیر و تشکر کردند
صادقی امام جمعه شهر سده لنجان  از حمایت ها و مدیریت شهردار سده لنجان ؛ حمید شهبازی در برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد و گفت: بی تردید، شهردار سده لنجان با حمایت ها و مدیریت خود، شرایط برگزاری این یادواره را فراهم و دل خانواده‌های شهدای  شهر را شاد کرد.
وی با بیان این که شهر سده لنجان میزبان ۵۵ شهید دوران انقلاب و دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد:  به حق این یادواره شهدا یکی از باشکوه ترین اقدامات انجام شده در حوزه شهدا در سال جاری است که با حضور بزرگانی همچون ، صفار هرندی عضو تشخیص مصلحت نظام و دیگر مسوولان شهری و استانی برگزار گردید.
وی با اشاره به حمایت‌های بی دریغ و مدیریت ارزنده شهردار سده لنجان ؛ دکتر شهبازی تشکر و قدردانی کرد و ابراز داشت: بی تردید حمایت های شهردار سده لنجان و همچنین رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سده لنجان که نقش مهمی در برگزاری این یادواره به بهترین شکل ممکن داشتند ، اگر نبود شاید برگزاری یادواره با مشکل مواجه می شد.
وی با اشاره به حضور حداکثری مردم و خانواده های معظم شهدا در این یادواره خواستار توجه ویژه مسوولان به برگزاری این دست برنامه ها شد و افزود سده لنجان پتانسیل قوی در بحث شهدا و ایثارگران دارد.
حجت الاسلام صادقی در خاتمه  از کلیه دست اندر کاران این مراسم  به خاطر همراهی و تلاش های ویژه در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر یادواره تقدیر و تشکر کرد.