• تلفن تماس:

    031-52432323 و 52432331-031

  • پست الکترونیک:

    info@sh-sedehlenjan.ir

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی سده لنجان به منظور تقویت روحیۀ همدلی و همراهی بین کارکنان ، نشست صمیمی شهردار با جمعی از مدیران  شهرداری در محل دفتر شهردار برگزار گردید.

حذف دیوار مدیریتی ، ،تکریم ارباب رجوع ،تلاش با برنامه کاری،نظم در ورود و خروج پرسنل

شهردار سده لنجان در این دیدار گفت: اولویت در اداره شهرداری، نظم و انضباط کاری، رعایت کامل قوانین و مقررات و سلسله مراتب اداری می باشد.

ناظم الرعایا افزود: همانگونه که در گذشته تجربه مشترکی با پرسنل شهرداری دارم واقفم که پرسنل شهرداری افرادی توانمند، خوشفکر و مومن هستند لذا چنانچه ضعف و مشکلاتی نیز وجود دارد با کمک و همکاری یکدیگر این مسائل را بر طرف می کنیم.

وی با اشاره به توانمندی های پرسنل شهرداری افزود: در همین راستا باید توانمندی آنها را به نقطه مطلوب برسانیم و به مسائل و مشکلات آنها بویژه در حوزه مالی توجه بیشتری کنیم که لازمه آن ارتقای درآمد شهرداری است.

حسین ناظم الرعایا اظهار داشت: اگر منابع انسانی به درستی هدایت و کنترل شوند می توانند تحولی شگرف در عملکرد شهرداری و شهر داشته باشند لذا از پیشنهاداتی که به این مسیر کمک کند، حمایت می کنیم.

وی با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری بین کارکنان مجموعه شهرداری، اظهار داشت: ایجاد تعامل و همکاری بین کارکنان باعث پیشرفت شهر خواهد شد و بر همین اساس می توان گام های مثبتی برای شهر برداشت.


ناظم الرعایا با تأکید بر اینکه برنامه شهرداری استفاده بهینه از نیروهاست، اذعان داشت: تلاش شبانه روزی و تکریم ارباب رجوع، انتظارات من از مجموعه مدیران شهرداری است.

 

وی تصریح کرد: ماحصل کار ما باید افزایش لذت مردم از زندگی در شهر باشد. بنابراین برای تبدیل شدن مجموعه مدیریتی به یک سیستم کارامد باید به کار خود عشق بورزیم.
وی با تأکید بر لزوم رعایت قانون، اظهار نمود: هر مسئولی باید قانون مربوط به واحد تحت مدیریت خود را به صورت کامل بداند و در این زمینه تسلط داشته باشد.

 

شهردار سده لنجان گفت: اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و تکمیل و بهره‌برداری آنها در راستای ارتقای رضایت شهروندان از اولویت‌های شهرداری  است. که باید تا پایان دوره به انجام برسد.

حسین ناظم الرعایا اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی در دستور کار شهرداری قرار دارد که تکمیل آنها می‌تواند تأثیر بسزایی در توسعه بخش‌های مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و زیرساختی شهر داشته باشد.

وی اضافه کرد: این نشست به منظور پیگیری روند اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهر و همچنین بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های در حال اجرا انجام شده است.

شهردار سده لنجان با اشاره به اختصاص بیش از50درصد بودجه شهرداری به بخش عمرانی، افزود: امسال با همکاری بخش خصوصی و سازمان‌های تابعه شهرداری پروژه‌های مهم اولویت بندی شده و عملیات اجرایی آنها سرعت می‌گیرد.