• تلفن تماس:

    031-52432323 و 52432331-031

  • پست الکترونیک:

    info@sh-sedehlenjan.ir

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سده لنجان ، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان در پیامی مشترک فرارسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است:

سالروز میلاد سالار آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ولادت با سعادت ایثارگر بزرگ تاریخ حضرت ابوالفضل العباس (ع) به عنوان روز پاسدار و روز جانباز نامگذاری است.

روز پاسدار روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزش های اسلامی است و روز جانباز تجلی گر ایثار گری، مجاهدت ها و از خودگذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی می کنند، بدون تردید آسایش و امنیت پایدار امروز مرهون حماسه آفرینی ها و فداکاری های پاسداران عزیز و جانبازان سرافراز است که زمینه لازم را برای دولت مردان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمت فراهم می کنند.

ضمن تبریک حلول ماه پرفیض شعبان المعظم؛ اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار، چهارم شعبان میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز و پنجم شعبان سالروز ولادت حضرت امام سجاد (ع) را به مردم ولایتمدار و شریف شهر سده لنجان به ویژه پاسداران و جانبازان عزیز و خانواده‌های معظم ایشان، تبریک و تهنیت گفته و سربلندی همگان را ازدرگاه ایزد منان خواستاریم.