• تلفن تماس:

    031-52432323 و 52432331-031

  • پست الکترونیک:

    info@sh-sedehlenjan.ir

شهردار سده لنجان گفت: اقدامات پیشگیرانه شهرداری سده لنجان برای مقابله با کرونا به صورت ۲۴ ساعته ادامه می یابد.

حسین ناظم الرعایا شهردار سده لنجان در حاشیه بازدید از عملیات ضدعفونی در سطح شهر اظهار کرد: شهرداری سده لنجان در بحث پیشگیری از شیوع بیش‌تر ویروس کرونا از اوایل اسفند 98 اقدامات گسترده‌ای انجام داده است که بخش مهمی از این فعالیت‌ها به حوزه اطلاع‌رسانی مربوط است.

او ادامه داد: سعی کردیم در دوره‌های مختلف شیوع این ویروس و با توجه به ضرورت‌های روز و اقتضائات زمانی، در فضاهای شهری و رسانه‌ای نسبت به آگاه‌سازی شهروندان درباره خطرات این ویروس، ضرورت در خانه ماندن و راهکارهایی برای زمان قرنطینه خانگی اقدام شود.

شهردار سده لنجان یادآور شد: همچنین در روزهای اخیر خودروهای هشدار دهنده صوتی راه‌اندازی شده است که به صورت روزانه در محلات مختلف شهر حضور یافته و برای افزایش آگاهی عمومی درباره خطرات این ویروس تلاش می‌کنند.

وی  با بیان اینکه ضدعفونی معابر و اماکن عمومی یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری سده لنجان در پیشگیری از شیوع این ویروس به شمار می‌رود، تشریح کرد: شهرداری سده لنجان به صورت شبانه‌روزی محلات و گذرهای مختلف شهر را که معمولاً مردم در آن‌ها حضور می‌یابند ضدعفونی و گندزدایی می‌کند که در روزهای اخیر محلات آلوده بیش‌تر مورد توجه ما قرار گرفته‌اند.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره عدم پذیرش مسافر در سده لنجان در نوروز ۹۹ اعلام کرد: تمامی خدمات شهرداری برای مسافران در این ایام متوقف شد که از آن جمله می‌توان به ممنوعیت استقرار چادر در پارک‌ها اشاره کرد.

حسین ناظم الرعایا در جریان بازدید از عملیات نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سده لنجان برای ضد عفونی و گند زدایی خیابان‌ها، معابر و اماکن پرتردد شهری عنوان کرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی به عنوان اقدامی پیشگیرانه در دستور کار این نهاد قرار گرفته و هر روز به صورت ۲۴ ساعته تمامی اماکن پرتردد و پر جمعیت ضدعفونی می‌شوند.

شهردارسده لنجان یادآور شد: شهرداری سده لنجان تا زمان اعلام وضعیت سفید از سوی ستاد مقابله با کرونای شهرستان، خود را موظف به پاسداری از حریم سلامت شهروندان دانسته و در این راه با تمام قوا به تلاش بی وقفه خود ادامه خواهد داد.
ناظم الرعایا با تأکید بر اینکه باید از ترددهای غیرضروری باید پرهیز شود تا فراگیری بیماری متوقف شود، ادامه داد: انجام اقدامات پیشگیرانه بدون مشارکت مردم امکان پذیر نخواهد شد.
وی تصریح کرد: گندزدایی و ضدعفونی مراکز عمومی و خرید زمانی مؤثر خواهد شد که مشارکت مردمی نیز به شکل مطلوبی انجام پذیرد تا با عدم رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر جلوی پیشرفت این اپیدمی گرفته شود.