• تلفن تماس:

    031-52432323 و 52432331-031

  • پست الکترونیک:

    info@sh-sedehlenjan.ir

به پاس مجاهدت‌های صادقانه و مخلصانه سردار دل‌ها ، میدان غرب شهر سده لنجان بنام سردار شهید سلیمانی نام‌گذاری شد.

مهندس ناظم الرعایا شهردار سده لنجان لایحه نامگذاری بزرگترین میدان شهر سده لنجان بنام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را تقدیم شورا این شهر کرد ، این میدان بزرگ‌ترین میدان این شهر به شمار می‌رود به پاس رشادت‌های سردار سپاه اسلام به نام میدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری می‌شود.

حسین ناظم الرعایا با بیان اینکه این تصمیم به اتفاق آرا و با افتخار گرفته شد افزود: از آنجا که سردار سلیمانی قهرمانی ملی و اسلامی است و سال‌های زیادی از عمر خود را صرف دفاع از وطن و مبارزه با گروه‌ تکفیری داعش کرد این کمترین کاری است که می‌توانیم برای ایشان انجام دهیم.

شهردار سده لنجان ادامه داد: محبوبیت شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل برخورداری از روحیه اخلاص، فداکاری و الگوی ولایت پذیری  و شجاعت او بود که نامی بلند از این شهید والامقام همواره در یادها به یادگار خواهد گذاشت.

وی بیان کرد: کمیته نامگذاری شهرداری سده لنجان با نامگذاری بزرگترین میدان شهر سده لنجان به نام سردار دلها گام کوچکی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید والامقام برداشت.

حمیدرضا ادیبی رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان نیز گفت: به پاس این مجاهدت‌ها نام بزرگ‌ترین میدان این شهر که ورودی شهر سده لنجان از سمت زاینده رود است ، به نام این شهید والامقام مزین می‌شود.

حمید رضا ادیبی ادامه داد: خباثت و پلیدی تروریست‌های آمریکایی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در عالم بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر می‌کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریسم را  خواهد خشکاند.