• تلفن تماس:

    031-52432323 و 52432331-031

  • پست الکترونیک:

    info@sh-sedehlenjan.ir

حمید رضا ادیبی رئیس شورای اسلامی شهردر این مراسم با تبریک هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و خدمات ایمنی اظهار کرد: هفتم مهرماه سال ۵۹ پالایشگاه نفت آبادان توسط رژیم بعث عراق بمباران شد و هنگامی که آتش نشانان غیور مشغول عملیات اطفای حریق بودند مجدداً پالایشگاه نفت آبادان تحت بمباران رژیم بعثی قرار گرفت و تعدادی از آتش نشانان عزیز به شهادت رسیدند و سال ها بعد این روز به نام روز آتش نشانی و خدمات ایمنی نامگذاری شد.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانی چیزی جز عشق نیست عنوان کرد: آتش نشانان جان برکف در بسیاری از حوزه ها خدمت رسانی می کنند و مسئولیت آنان تنها اطفای حریق نیست.

حمیدرضا ابراهیم کرمانی معاونت شهرداری بیان کرد: آتش نشانان همه وجود و سلامتی خود را کف دست می گذارند تا جان و مال مردم در امنیت بماند و حتی امروز در روزی که به نام آنان مزین است در ایستگاه های آتش نشانی مشغول خدمت رسانی هستند.

وی یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه پلاسکورا گرامی داشت و گفت: دست همه شما آتش نشانان را می بوسم و به وجود شما افتخار می کنم.

کرمانی آتش نشانی را پلیس همیشه حاضر در سطح شهر عنوان کرد و گفت: هم صحبتی با آتش نشانان ایجاد آرامش می کند و مردم با مشاهده خودروهای آتش نشانی احساس قوت قلب می کنند.

وی آتش نشانان را مایه آسایش و آرامش شهروندان دانست و گفت: لحظه ای که صدای آژیر ماشین آتش نشانی در شهر شنیده می شود مردم احساس آرامش و امنیت می کنند ولی کمتر کسی می داند که آتش نشانان فشار و استرس زیادی را در حادثه ها تحمل می کنند.