• تلفن تماس:

    031-52432323 و 52432331-031

  • پست الکترونیک:

    info@sh-sedehlenjan.ir

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید باکری به عنوان اولین شهردار شهید و روز شهردار، رئیس آموزش و پرورش شهرستان ، کارشناسان آموزش و پرورش ، اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیران مدارس و جمعی از دانش آموزان با حضور در شهرداری این روز را به ایشان تبریک گفتند.

ایرج شاهمرادی رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنجان در دیدار با شهردار سده لنجان گفت: خوشبختانه شهرداری سده لنجان علی رغم مشکلات و موانع مالی، خدمات گسترده و ارزشمندی برای توسعه و آبادانی شهر و نیز رفاه حال شهروندان عزیز انجام داده است و از شهردار ، پرسنل زحمتکش و اعضای شورای اسلامی شهر که همواره  برای عمران شهر تلاش و کوشش می نمایند، تشکر و قدردانی نمود.

حمید رضا ادیبی رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان در این دیدار گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر با برنامه ریزی های کارشناسی شده علاوه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام دوره قبل ،تمامی پروژه های طراحی و کلنگ زنی شده افتتاح یا در آینده نزدیک و در همین دوره شورا به بهره برداری خواهند رسید. 

ادیبی خاطر نشان نمود: توسعه و آبادانی سده لنجان در عزم راسخ مدیران شهری و حمایت های مسؤولان ارشد شهر و با تلاش های شبانه روزی شهردار و کارکنان شهرداری میسر گردیده که ایشان باعث افتخار ما و شهر هستند.

حسین ناظم الرعایا شهردار سده لنجان نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی به حاضران گفت: خوشبختانه در طول تصدی اینجانب به سمت شهردار سده لنجان عزم راسخی در مدیریت شهری ایجاد گردیده و با اتحاد و همدلی پروژه های بسیار ارزشمندی با مقامات عالرتبه کشوری و استانی شهروندان فهیم شهر میشود.

وی در ادامه افزود: اجرا و احداث پروژه ها در شهر سده لنجان باتوجه رکود اقتصادی حاکم در کشور مشقت و سختی های خاص خود را به همراه داشته ولی آنچه ما را امیدوار می سازد حمایت های بی دریغ شهروندان ، شورای اسلامی شهر ، مسؤولان شهرستان و استان و تلاش های شبانه روزی همکارانمان در شهرداری است که از تمامی آنان تشکر و قدردانی می نمایم.

در پایان دیدار از شهردار سده لنجان با اهداء گل و لوح سپاس قدردانی به عمل آمد

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی سده لنجان

IMG
IMG
IMG
IMG
IMG
IMG
IMG
IMG